Nieuwsbron | : DE MORGEN |
Categorie | : Cultuur |
Gepubliceerd | : Vrijdag 25 Mei 2012 om 00:00 |
De VRT-familiezender Radio 2 behaalde in het eerste kwartaal van dit jaar een marktaandeel van 29,9 procent, twee procent meer dan in de vorige meting. Het gezamenlijk marktaandeel van de zenders van de Vlaamse Mediamaatschappij (VMMa), Q-music ...
Lees het volledige artikel
Gerelateerd Nieuws:
**
Radio 2 sterkste stijger op Vlaamse radiomarkt
Nieuwsbron:De Morgen / binnenland
De VRT-familiezender Radio 2 behaalde in het eerste kwartaal van dit jaar een marktaandeel van 29,9 procent, twee procent meer dan in de vorige meting. Het gezamenlijk marktaandeel van de zenders van de Vlaamse Mediamaatschappij (VMMa), Q-music ...
Nostalgie maakt grootste sprong op radiomarkt
Nieuwsbron:GVA / cultuur
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan tijdens de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de cijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
Meer luisteraars voor Nostalgie, MNM en Radio 1
Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...
Meer luisteraars voor Nostalgie, MNM en Radio 1
Nieuwsbron:De Morgen / binnenland
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...
Meer luisteraars voor Nostalgie, MNM en Radio 1
Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...
Meer luisteraars voor Nostalgie, MNM en Radio 1
Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...
Radio 2 sterkste stijger in Vlaamse radiomarkt
Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
Radio 2 blijft ook in de eerste drie maanden van 2013 de grootste radiozender in Vlaanderen en kende in vergelijking met de andere zenders de ...
Radio 2 is sterkste stijger in Vlaamse radiomarkt
Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
Radio 2 blijft met voorsprong de grootste radiozender van het land. Dat blijft uit de cijfers die het CIM, Centrum voor Informatie over de Media, vandaag heeft bekendgemaakt. Radio 2 bereikt nu dagelijks 1.376.000 luisteraars, Q-music 802.000.
Radio 2 blijft grootste zender in Vlaanderen, Nostalgie sterkste stijger
Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
De VRT-radionetten laten samen een stabiel marktaandeel van 62,9 procent optekenen. Radio 2 versterkt zijn positie als grootste familiezender in Vlaanderen, Qmusic is de op één na grootste. Dat blijkt uit de nieuwe CIM-luistercijfers.
Q-music sterkste groeier in radiolandschap
Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
Uit nieuwe kwartaalcijfers van het CIM (Centrum voor Informatie over de Media) blijkt Q-music de sterkste stijger in het radiolandschap. De radiozender won op amper een maand tijd meer dan een procent marktaandeel. Ook op jaarbasis komt de zender als absolute winnaar uit de bus.
Gazet van Antwerpen groeit het sterkst van alle Vlaamse kranten
Nieuwsbron:GVA / economie
Gazet van Antwerpen was vorig jaar de grootste stijger op de lezersmarkt. Met net geen 400.000 lezers (399.600 ) was er op nationaal vlak een groei van 8,3 procent (+30.700 lezers). Meteen procentueel de sterkste stijger in Vlaanderen, gevolgd door Het Nieuwsblad (+2,9%) en Het Laatste Nieuws ( +2,9%).
‘Marktaandeel VRT-radio is vooroorlogs’
Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
‘Marktaandelen van meer dan 60 procent zijn niet meer van deze tijd.’ Bart Tommelein (Open VLD) pleit voor maatregelen voor een meer concurrentiële radiomarkt.
De Morgen is sterkste stijger in digitale abonnees
Nieuwsbron:De Morgen / binnenland
Het aantal digitale abonnees van De Morgen is in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar met 134 procent gestegen. Daarmee is de Morgen de sterkste stijger op vlak van digitale abonnementen.
VRT-radio verliest marktaandeel, Medialaan-zenders groeien
Nieuwsbron:De Morgen / opmerkelijk
De VRT-radiozenders hebben in de laatste vier maanden van vorig jaar licht aan marktaandeel verloren. Dat blijkt uit de donderdag gepubliceerde CIM-cijfers. De Medialaan-zenders Qmusic en Joe gingen er dan weer allebei op vooruit - Joe is de sterkste groeier, van 7,3 naar 8,8 procent.
Radio 2 blijft de grootste Vlaamse zender
Nieuwsbron:De Morgen / opmerkelijk
Met een marktaandeel van 29,4 procent blijft Radio 2 de grootste radiozender van Vlaanderen. Studio Brussel bereikt 13,7 procent van de Vlamingen en springt over Q-Music naar de tweede plaats. De commerciële zender haalt 13 procent marktaandeel bij de totale bevolking (+12 jaar). Dat blijkt uit de luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
Radio 2 blijft grootste Vlaamse zender, JOE breekt records
Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
Radio 2 blijft de grootste Vlaamse radiozender. Het populaire VRT-merk haalt 28,6 procent marktaandeel. JOE zet een recordresultaat neer: de radiozender van Medialaan haalt met 9,1 procent marktaandeel zijn beste resultaat ooit. Dat blijkt uit de nieuwe luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
Radio 2 blijft grootste Vlaamse zender, JOE breekt records
Nieuwsbron:GVA / cultuur
Radio 2 blijft de grootste Vlaamse radiozender. Het populaire VRT-merk haalt 28,6 procent marktaandeel. JOE zet een recordresultaat neer: de radiozender van Medialaan haalt met 9,1 procent marktaandeel zijn beste resultaat ooit. Dat blijkt uit de nieuwe luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
KAART. Nooit was een huis zo duur: Antwerpen sterkste stijger
Nieuwsbron:GVA / wetenschap
De vastgoedprijzen breken nieuwe records. Volgens Notaris.be, dat gegevens verzamelt bij de notarissen, steeg de gemiddelde verkoopprijs van een woonhuis in België in het tweede trimester van dit jaar met 4,1 procent ten opzichte van het eerste trimester van dit jaar. Een gemiddeld woonhuis kost nu 250.735 euro. Het is de eerste keer dat de kaap van 250.000 euro wordt overschreden. In de provinci
Stabiele luistercijfers bij VRT, stijgende Joe FM en Radio 1
Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
Vandaag heeft het CIM de nieuwe luistercijfers voor de Vlaamse radiomarkt bekendgemaakt. Met bijna een derde van alle luisteraars blijft Radio 2 ...

Nieuwsbron:De Morgen / binnenland
(25-05-2012 00:00 )
De VRT-familiezender Radio 2 behaalde in het eerste kwartaal van dit jaar een marktaandeel van 29,9 procent, twee procent meer dan in de vorige meting. Het gezamenlijk marktaandeel van de zenders van de Vlaamse Mediamaatschappij (VMMa), Q-music ...

Nieuwsbron:GVA / cultuur
(24-08-2012 01:51 )
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan tijdens de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de cijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).

Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
(23-08-2012 21:05 )
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...

Nieuwsbron:De Morgen / binnenland
(23-08-2012 21:05 )
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...

Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
(23-08-2012 21:05 )
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...

Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
(23-08-2012 21:05 )
Nostalgie en de VRT-zenders MNM en Radio 1 zijn de stijgers op de Vlaamse radiomarkt. Van begin april tot eind juni wisten ze een groter marktaandeel te behalen dan in de voorgaande periode. Nostalgie is de sterkste stijger, zo blijkt uit de ...

Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
(23-05-2013 23:34 )
Radio 2 blijft ook in de eerste drie maanden van 2013 de grootste radiozender in Vlaanderen en kende in vergelijking met de andere zenders de ...

Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
(23-05-2013 23:10 )
Radio 2 blijft met voorsprong de grootste radiozender van het land. Dat blijft uit de cijfers die het CIM, Centrum voor Informatie over de Media, vandaag heeft bekendgemaakt. Radio 2 bereikt nu dagelijks 1.376.000 luisteraars, Q-music 802.000.

Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
(10-04-2019 21:34 )
De VRT-radionetten laten samen een stabiel marktaandeel van 62,9 procent optekenen. Radio 2 versterkt zijn positie als grootste familiezender in Vlaanderen, Qmusic is de op één na grootste. Dat blijkt uit de nieuwe CIM-luistercijfers.

Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
(12-02-2015 22:09 )
Uit nieuwe kwartaalcijfers van het CIM (Centrum voor Informatie over de Media) blijkt Q-music de sterkste stijger in het radiolandschap. De radiozender won op amper een maand tijd meer dan een procent marktaandeel. Ook op jaarbasis komt de zender als absolute winnaar uit de bus.

Nieuwsbron:GVA / economie
(24-03-2015 23:58 )
Gazet van Antwerpen was vorig jaar de grootste stijger op de lezersmarkt. Met net geen 400.000 lezers (399.600 ) was er op nationaal vlak een groei van 8,3 procent (+30.700 lezers). Meteen procentueel de sterkste stijger in Vlaanderen, gevolgd door Het Nieuwsblad (+2,9%) en Het Laatste Nieuws ( +2,9%).

Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
(23-08-2013 02:09 )
‘Marktaandelen van meer dan 60 procent zijn niet meer van deze tijd.’ Bart Tommelein (Open VLD) pleit voor maatregelen voor een meer concurrentiële radiomarkt.

Nieuwsbron:De Morgen / binnenland
(08-05-2015 22:33 )
Het aantal digitale abonnees van De Morgen is in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar met 134 procent gestegen. Daarmee is de Morgen de sterkste stijger op vlak van digitale abonnementen.
Nieuwsbron:De Morgen / opmerkelijk
(09-02-2018 03:12 )
De VRT-radiozenders hebben in de laatste vier maanden van vorig jaar licht aan marktaandeel verloren. Dat blijkt uit de donderdag gepubliceerde CIM-cijfers. De Medialaan-zenders Qmusic en Joe gingen er dan weer allebei op vooruit - Joe is de sterkste groeier, van 7,3 naar 8,8 procent.

Nieuwsbron:De Morgen / opmerkelijk
(21-05-2015 22:57 )
Met een marktaandeel van 29,4 procent blijft Radio 2 de grootste radiozender van Vlaanderen. Studio Brussel bereikt 13,7 procent van de Vlamingen en springt over Q-Music naar de tweede plaats. De commerciële zender haalt 13 procent marktaandeel bij de totale bevolking (+12 jaar). Dat blijkt uit de luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).

Nieuwsbron:NieuwsBlad / cultuur
(09-02-2017 23:06 )
Radio 2 blijft de grootste Vlaamse radiozender. Het populaire VRT-merk haalt 28,6 procent marktaandeel. JOE zet een recordresultaat neer: de radiozender van Medialaan haalt met 9,1 procent marktaandeel zijn beste resultaat ooit. Dat blijkt uit de nieuwe luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).

Nieuwsbron:GVA / cultuur
(09-02-2017 23:06 )
Radio 2 blijft de grootste Vlaamse radiozender. Het populaire VRT-merk haalt 28,6 procent marktaandeel. JOE zet een recordresultaat neer: de radiozender van Medialaan haalt met 9,1 procent marktaandeel zijn beste resultaat ooit. Dat blijkt uit de nieuwe luistercijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).

Nieuwsbron:GVA / wetenschap
(19-07-2018 23:16 )
De vastgoedprijzen breken nieuwe records. Volgens Notaris.be, dat gegevens verzamelt bij de notarissen, steeg de gemiddelde verkoopprijs van een woonhuis in België in het tweede trimester van dit jaar met 4,1 procent ten opzichte van het eerste trimester van dit jaar. Een gemiddeld woonhuis kost nu 250.735 euro. Het is de eerste keer dat de kaap van 250.000 euro wordt overschreden. In de provinci

Nieuwsbron:De Morgen / cultuur
(13-02-2014 22:38 )
Vandaag heeft het CIM de nieuwe luistercijfers voor de Vlaamse radiomarkt bekendgemaakt. Met bijna een derde van alle luisteraars blijft Radio 2 ...
Meest Gelezen Nieuws:
- Hoe mooi hij er ook mag uitzien, onze man wordt niet warm van nieuwste Netflix-kerstfilm ‘Klaus’: “M

