thumb
Copyright Foto: Zie BRON
Nieuwsbron: NIEUWSBLAD
Categorie: Cultuur
Gepubliceerd: Dinsdag 16 April 2019 om 01:46

De Telenet customerservice ging daarnet even hilarisch in de mist bij Milo Meskens. De Belgische zanger en singer-songwriter belde de klantendienst en kwam daar uit bij een enthousiaste Telenet-medewerker. Die vroeg of Milo niet toevallig de broer is van ‘Nathalie Meskens’. Nee, helaas niet, antwoordde Milo snel. ‘Jammer, het had gekund hé, familie van een BV aan de lijn!’ Dat de Telenet-medewerker met een andere BV aan de lijn hing, zal hem waarschijnlijk nu pas dagen, nadat Milo de interactie op Twitter gooide.

Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


Find Us On Facebook Follow Us On Twitter
24 Juli 2019
4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?     [lees meer]     [akkoord]