thumb
Copyright Foto: Zie BRON
Nieuwsbron: DE MORGEN
Categorie: Buitenland
Gepubliceerd: Maandag 11 April 2016 om 18:26

Rossija-1, het belangrijkste Russische televisiekanaal, heeft de aanval geopend op de Russische oppositieleider en corruptiebestrijder Aleksej Navalny. De zender vertoonde zondag een documentaire die moest aantonen dat Navalny voor de Amerikaanse geheime dienst CIA werkt. Als agent voor de CIA zou hij honderdduizenden dollars hebben ontvangen voor het "ondermijnen van het politieke en constitutionele bestel in Rusland".
Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


Find Us On Facebook Follow Us On Twitter
17 Juni 2019
4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?     [lees meer]     [akkoord]