thumb
Copyright Foto: Zie BRON
Nieuwsbron: NIEUWSBLAD
Categorie: Buitenland
Gepubliceerd: Vrijdag 31 Januari 2020 om 03:52

De Britse perswaakhond IPSO heeft een klacht van prins Harry over een artikel in de Daily Mail uit april afgewezen. De prins diende de klacht in nadat de krant kritische kanttekeningen plaatste bij foto’s van dieren die Harry tijdens zijn reis naar zuidelijk Afrika had gemaakt.

Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


Find Us On Facebook Follow Us On Twitter
6 Juli 2020
4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?     [lees meer]     [akkoord]