thumb
Copyright Foto: Zie BRON
Nieuwsbron: NIEUWSBLAD
Categorie: Buitenland
Gepubliceerd: Vrijdag 18 Mei 2018 om 13:59

In Florida is een man omgekomen omdat zijn elektronische sigaret was ontploft. Twee scherven van het toestel waren ingeslagen op zijn schedel. Het gaat om het eerste geval in de Verenigde Staten waarbij iemand overlijdt door een e-sigaret.

Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


Find Us On Facebook Follow Us On Twitter
17 November 2018
4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?     [lees meer]     [akkoord]