thumb
Copyright Foto: Zie BRON
Nieuwsbron: DE MORGEN
Categorie: Binnenland
Gepubliceerd: Zaterdag 9 Maart 2019 om 23:06

Iets na 13 uur is er brand ontstaan in de keuken van The Jane, het tweesterrenrestaurant van Nick Bril en Sergio Herman op het Paradeplein in Antwerpen. Het vuur ontstond nadat een steekvlam in de dampkap terechtkwam. Een 100-tal gasten werd geëvacueerd. Volgens het personeel is er veel schade in de keuken. De zaak gaat vandaag niet meer open.
Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


Find Us On Facebook Follow Us On Twitter
19 Juni 2019
4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?     [lees meer]     [akkoord]