thumb
Copyright Foto: Zie BRON
Nieuwsbron: GVA
Categorie: Binnenland
Gepubliceerd: Dinsdag 3 Juli 2018 om 17:49

De toenemende hang naar gezonde en duurzame voeding duwt steeds meer mensen weg van suiker en dierlijke producten. Die evolutie dwingt ­Coca-Cola steeds meer in onbekende wateren. De klassieke frisdrank kreeg eerder al suikervrije varianten en de multinational breide de laatste jaren zijn aanbod uit met onder andere koffie, ijsthee en water. Nu boort Coca-Cola een volledig nieuwe markt aan: dranken op basis van louter plantaardige ingrediënten, zoals zaden, noten en fruit, zonder toegevoegde suikers. AdeZ, zoals het nieuwe drankenassortiment heet, mikt op de “voedingsbewuste consument die een voedzame snack- of ontbijtdrank zoekt”. Aan de ontbijttafel kon ­Coca-Cola tot nog toe niet zijn stempel drukken. Maar ook daar veranderen de gewoontes. De traditionele zuiveldranken krijgen steeds meer concurrentie van plantaardige alternatieven.

Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


Find Us On Facebook Follow Us On Twitter
27 Oktober 2020
4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?     [lees meer]     [akkoord]